Troli Pembelian

Troli Anda


Pesanan : 0
Jumlah : RM 0.00

Carian Buku

Hubungi Kami

Penerbitan Ideakreatif

No. 77-G, Blok E,
Jalan TKS 1,
Taman Kajang Sentral,
43000 Kajang, Selangor.

Tel :

03-87349793

WhatsApp :

012-3129793

Fax :

03-87349793

Emel :

info.ideakreatif@gmail.com
(Pertanyaan)
langganan.ideakreatif@gmail.com
(Langganan)

Web :

http://www.ideakreatif.net


Butiran Buku


 

 

TEMAN LELAKI CIK BOS

Penulis : ILLA SHANAHILA
Penerbit : IDEA KREATIF
ISBN : 978-967-0718-89-7
Tahun : 2017

 

Harga: RM 25.00 / 28.00

(Limited Edition)

 


Izaryn Ismail - Cik Bos yang paling garang dan cerewet. Zaim Hamdi – lelaki misteri yang sentiasa nampak selekeh. Drama bermula apabila Cik Bos tersesat di sebuah kampung kerana kecewa. Dan dia diselamatkan oleh lelaki misteri yang pernah membuatkan dia ‘terhutang’ RM21.00. “Ikut motor saya. Saya tahu tempat yang awak boleh tidur untuk malam ni.” - Zaim “Kalau awak tipu dan bawak pergi tempat bukan-bukan, saya langgar motor awak.” - Izaryn “Dan kalau saya bawa pergi tempat elok, awak hutang budi dengan saya.” – Zaim Menyewa di homestay milik keluarga Zaim, Izaryn rasa makin lama dia makin suka tinggal di kampung tersebut. Tapi yang sebenarnya, rasa suka itu lebih pada Zaim. Hidup Zaim yang selama ini simple tiba-tiba saja berubah dengan kehadiran Izaryn. Namun, ada sesuatu yang membuatkan dia terpaksa menahan hati. “Saya tak boleh tengok awak senyum pada saya.” “Kenapa?” Aku tanya dia balik. “Sebab setiap kali awak senyum dan ketawa, saya rasa nak ajak awak kahwin masa tu jugak. And it’s killing me.” Aku ternganga. Like... betul-betul ternganga. Aku tak bermimpi, kan? Zaim jatuh cinta. Izaryn jatuh suka. Namun akhirnya Izaryn terpaksa berundur bila sedar siapa Zaim yang sebenarnya. Antara cinta dan kerjaya, mampukah Cik Bos Izaryn merasai bahagia dalam kedua-duanya?